Halka İlişkiler Müdürlüğü
Elif BİNİCİ
Özgeçmiş
HABERLER


  • Sorunlarını Uzman Yardımıyla Aşıyorlar

    Yunusemre Belediyesi’nin katkılarıyla çiftlere yönelik aile danışmanlığı hizmeti verilmeye devam ediyor. Aile Danışmanı Sema Yıldırım tarafından verilen eğitimlerde çiftler sıkıntılarını uzman yardımıyla aşıyor. Yunusemre Kent Konseyi, Yunusemre Belediyesi’nin katkılarıyla ilçede yaşayan ve evliliğe giden yolda veya evlilik hayatlarında, çocuk-aile ilişkileri, ergen problemi ve evlilik problemi gibi sorunlar yaşayan çiftlere ücretsiz olarak aile danışmanlığı hizmeti veriyor. Aile Danışmanı Sema Yıldırım tarafından hizmet binasında verilen eğitimlerde aileler yaşadıkları sorunları iletişimle aşmaya çalışıyor. Yılbaşından bu yana yaklaşık 800 saat ailelerle görüşme gerçekleştirildiğini kaydeden Yıldırım, bu konuda oldukça güzel geri dönüşler aldıklarını söyledi. Yıldırım konuya ilişkin yaptığı açıklamada, “Kent Konseyimizin bünyesinde Belediye Başkanımız Dr. Mehmet Çerçi’nin desteği ile başlattığımız çalışmalarımızı arttırarak devam ettiriyoruz. Daha çok ilişki problemleri, ergen psikolojisi, hedefe gidememe gibi problemlerde yoğun talep alıyoruz. 2018’in başından şu ana kadar 750 saatin üzerinde aileler ile görüşme gerçekleştirdik. Elbette çiftlerin özel hayatını konuşması kolay değil. Ancak güven oluştuktan sonra çiftlerin aralarındaki sorunlar çözülmeye başlıyor. Birbirlerine karşı daha dürüst davranıyorlar. Gençler ise algı bombardımanına maruz kaldıkları için yaşamda biraz boşvermişlik oluyor. Gençler ile çocuklar bu tür iletişimleri, teknolojiye tercih ediyor ve okul başarıları artıyor. Boşanma durumlarında da azalma oluyor” şeklinde konuştu. BAŞVURU İÇİNAile Danışmanlığı hizmetinden faydalanmak isteyen vatandaşlar Yunusemre Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürlüğü’ne bağlı 444 62 09 numaralı Çağrı Merkezini arayarak ya da Yeni Mahalle Malta Yolu Caddesi No.18/A’da bulunan Yunusemre Kent Konseyi’ne gelerek başvuruda bulunabilecek.

    DEVAMINI OKU
  • Yunusemre Belediyesi Vatandaşı Dinliyor

    YUNUSEMRE BELEDİYESİ SOSYAL DOKU EKİBİ 30 BİN VATANDAŞA ULAŞTIYunusemre Belediyesi’nin çalışma ve hizmetlerini anlatmak, vatandaşların talep ve şikâyetlerini yerinde dinleyerek bunların en kısa sürede çözülmesini sağlamak için kurulan sosyal doku ekibi vatandaşları yerinde dinliyor. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın Gönül Belediyeciliği Seferberliği çağrısını 4 yıldır yerine getiren Yunusemre Belediyesi, Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde kurduğu Sosyal Doku ekibiyle vatandaşa ulaşıyor. Vatandaşların ayağına giderek talep ve sıkıntılarını dinlemek, bu talepleri ilgili birimlere ileterek en kısa sürede çözülmesini sağlamak amacıyla çalışmalarını sürdüren Yunusemre Belediyesi, vatandaşlarını can kulağıyla dinliyor. Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde çalışmalarını yürüten sosyal doku ekibi her gün ilçeyi karış karış geziyor. Sosyal doku ekibinin yaklaşık 30 bin vatandaşa ulaştığını aktaran Yunusemre Belediye Başkanı Dr. Mehmet Çerçi, hedeflerinin toplumsal fayda odaklı bir anlayışla vatandaşların ihtiyaçlarına cevap veren proje üretmek olduğunu aktardı. Sosyal doku ekibinin dönemsel değil; sürekli işleyen bir birim olduğuna vurgu yapan Başkan Çerçi, alınan talep ve şikâyetlerin anında ilgili birimlere iletildiğini ve birimlerde oluşturulan müdahale ekipleriyle çoğunlukla 1 gün bile geçmeden sorunların çözüldüğünü söyledi. 30 BİN VATANDAŞA ULAŞILDI  Belediye Başkanı Çerçi konuya ilişkin yaptığı açıklamada; “Sosyal doku ekibimiz belediyemize gelemeyen ya da ulaşamayan vatandaşlarımızı ziyaret ederek alınan talep ve şikâyetleri veri tabanı üzerinden ilgili müdürlüklerimize aktarıyor. Aynı zamanda vatandaşlara belediyemizin gelecek yatırımları ve hizmetleri hakkında bilgi veriyor. Saha ekibimiz tarafından vatandaşlarla yapılan anketler sonucunda alınan bilgiler ile tüm mahallelerimizin kültürel, sosyoekonomik ve demografik özelliklerine de ulaşıyoruz. Saha ekibimiz mahalledeki anket işlemlerini tamamladıktan sonra raporlama ekibi tarafından anketlerin girişi belediyemiz altyapı otomasyon sistemine yükleniyor. Ekibimiz şu ana kadar 40 mahallede yaklaşık 30 bin vatandaşımıza ulaşarak onları dinledi. Talep ve sıkıntıları raporlanarak bir program oluştu. Yunusemre Belediyesi olarak vatandaşımızın taleplerini dikkate alan yönetim anlayışıyla proje üretmeye devam edeceğiz” diye konuştu.

    DEVAMINI OKU
  • Serhat’ın İsteğini Yunusemre Yerine Getirdi

    Cumhuriyet Mahallesi’nde yaşayan görme engelli satranç sporcusu Serhat Bağcı, uzun zamandır görme engelliler için özel hazırlanan satranç takımına sahip olmak istiyordu. Genç sporcunun isteğini yerine getiren Yunusemre Belediyesi, genci ziyaret ederek satranç takımını teslim etti. Yunusemre Belediyesi, Cumhuriyet Mahallesi’nde yaşayan doğuştan görme engelli Serhat Bağcı’nın isteğine duyarsız kalmadı. Cumhuriyet Mahallesi’nde yaşayan doğuştan görme engelli 18 yaşındaki Serhat Bağcı’nın en büyük tutkusu satranç. Engeli dolayısıyla özel bir satranç takımına ihtiyacı olan Bağcı maddi imkânsızlıklar dolayısıyla görme engellilere özel tasarlanan satranç takımını edinemiyordu. Yunusemre Belediyesi, kendilerine talebini bildiren engelli genci sevindirdi. Serhat Bağcı’yı ziyaret eden Yunusemre Belediye Başkan Yardımcısı Şule Uygur, Serhat’a satranç takımını hediye etti. Ziyarette Başkan Yardımcısı Uygur’a Halkla İlişkiler Müdürü Elif Binici, Sosyal Yardım İşleri Müdürü Ahmet Mustafa Süzer de eşlik etti. 18 yaşındaki gençle sohbet eden Uygur, Yunusemre Belediyesi olarak dezavantajlı grupların ihtiyaçlarını giderme noktasında imkânları ölçüsünde çalışmalarını sürdüreceklerini kaydetti. Satranç takımına kavuşan Serhat Bağcı ise isteğine duyarsız kalmayan Yunusemre Belediyesi’ne teşekkür etti. 

    DEVAMINI OKU
  • Yunusemre Hüseyin’in İsteğine Kayıtsız Kalmadı

    Yunusemre Belediyesi, Muradiye Mahallesi’nde yaşayan 26 yaşındaki bedensel engelli gencin hayallerini gerçeğe çevirdi. Hüseyin İncike’nin, Manisa’yı gezme isteğine kayıtsız kalmayan Yunusemre Belediyesi, ailesiyle birlikte tarihi ve kültürel mekanlarını görme fırsatı sundu.  Yunusemre Belediyesi ilçede bulunan herkesin yardımına koşuyor.  Muradiye’de yaşayan bedensel engelli Hüseyin İncike (26), Halkla İlişkiler Müdürlüğü ekiplerine Manisa’nın tarihi ve kültürel yerlerini gezme isteğini iletti. Engelli vatandaşın isteğini geri çevirmeyen belediye, Hüseyin İncike, annesi ve yeğenlerine Manisa’nın tarihi ve kültürel mekanlarını görme fırsatı sundu. Hüseyin ve ailesinin mutluluğu görülmeye değerdi. Yunusemre Belediyesi’ne gösterdiği duyarlılıktan dolayı teşekkür eden Hüseyin İncike’nin annesi Seyhan İncike duygularını şu sözlerle aktardı: “60 yaşındayım, ikinci çocuğum Hüseyin bedensel engelli. Halkla İlişkiler Müdürlüğü ekiplerine oğlumun Manisa’nın tarihi yerlerini gezmek istediğini ilettim. Ekip, çocuğumun isteğini geri çevirmeyerek oğlumu Manisa’nın tarihi ve kültürel yerlerini dolaştırdı. Yunusemre Belediye Başkanımız Dr. Mehmet Çerçi’ye ve ekibine çok teşekkür ederiz. Allah razı olsun” 

    DEVAMINI OKU
  • 40 Bin Vatandaş Çağrı Merkezine Taleplerini İletti

    2017 yılında 40 bin 102 vatandaş, Yunusemre Belediyesi Çağrı Merkezini arayarak taleplerini bildirirken; iletilen taleplerin yüzde 90’ı sonuçlandırıldı. Amaçlarının vatandaşa en iyi hizmeti vermek olduğunu belirten Yunusemre Belediye Başkanı Dr. Mehmet Çerçi, “Vatandaşımızı dinliyor, onlar için çalışıyoruz” şeklinde konuştu. Sosyal Belediyecilik alanında yaptığı çalışmalar ile vatandaşının her zaman yanında olan Yunusemre Belediyesi, Halkla İlişkiler Müdürlüğü ve çağrı merkezi ile 7 gün 24 saat vatandaşlarının sesine kulak veriyor. Vatandaşlardan gelen talepleri ilgili müdürlüklere aktararak sorunların daha hızlı bir şekilde çözülmesini sağlayan Yunusemre Belediyesi Çağrı Merkezi, 444 62 09 numaralı telefonunu kesintisiz olarak 24 saat açık tutuyor. Vatandaşa daha kaliteli hizmet vermek için mesai harcayan Halkla İlişkiler Müdürlüğü ve çağrı merkezi ekipleri, vatandaşların taleplerini alıyor. 2017 yılı içerisinde müdürlüğe 12 bin 898 vatandaş başvururken; 2077 vatandaş da resmi web sitesi üzerinden ulaştı. Yunusemre Belediyesi, çağrı merkezini arayan 40 bin 104 vatandaşın taleplerinin yüzde 90’ına cevap verdi. “Önceliğimiz vatandaşımıza en iyi hizmeti vermek” diyen Yunusemre Belediye Başkanı Dr. Mehmet Çerçi, 2018 yılında da hizmet kalitesini yükseltmek için çalışmalarını sürdüreceklerini belirtti. Başkan Çerçi konuya ilişkin yaptığı açıklamada; “Hayata geçirdiğimiz dev projelerimizin yanı sıra ilçemizde yaşanan sorunlara kulak veriyoruz. Çağrı Merkezimiz aracılığı ile vatandaşımız bize zaman kavramı olmadan 7 gün 24 saat ulaşabiliyor. Şehrimizin geleceğini inşa ederken halkımızın taleplerini de can kulağı ile dinliyoruz. 2017 yılı içerisinde 40 bin 102 vatandaşımız çağrı merkezini arayarak taleplerini iletti. İletilen taleplerin yüzde 89.5’i sonuçlandırıldı. Yine 12 bin 898 vatandaşımız da müdürlüğümüzü ziyaret ederek taleplerini iletti. 2077 vatandaşımız da resmi web sitemiz üzerinden bizlere ulaştı” diye konuştu. 

    DEVAMINI OKU

Soru ve Görüşleriniz