Halka İlişkiler Müdürlüğü
Elif BİNİCİ
Özgeçmiş
HABERLER


  • Serhat’ın İsteğini Yunusemre Yerine Getirdi

    Cumhuriyet Mahallesi’nde yaşayan görme engelli satranç sporcusu Serhat Bağcı, uzun zamandır görme engelliler için özel hazırlanan satranç takımına sahip olmak istiyordu. Genç sporcunun isteğini yerine getiren Yunusemre Belediyesi, genci ziyaret ederek satranç takımını teslim etti. Yunusemre Belediyesi, Cumhuriyet Mahallesi’nde yaşayan doğuştan görme engelli Serhat Bağcı’nın isteğine duyarsız kalmadı. Cumhuriyet Mahallesi’nde yaşayan doğuştan görme engelli 18 yaşındaki Serhat Bağcı’nın en büyük tutkusu satranç. Engeli dolayısıyla özel bir satranç takımına ihtiyacı olan Bağcı maddi imkânsızlıklar dolayısıyla görme engellilere özel tasarlanan satranç takımını edinemiyordu. Yunusemre Belediyesi, kendilerine talebini bildiren engelli genci sevindirdi. Serhat Bağcı’yı ziyaret eden Yunusemre Belediye Başkan Yardımcısı Şule Uygur, Serhat’a satranç takımını hediye etti. Ziyarette Başkan Yardımcısı Uygur’a Halkla İlişkiler Müdürü Elif Binici, Sosyal Yardım İşleri Müdürü Ahmet Mustafa Süzer de eşlik etti. 18 yaşındaki gençle sohbet eden Uygur, Yunusemre Belediyesi olarak dezavantajlı grupların ihtiyaçlarını giderme noktasında imkânları ölçüsünde çalışmalarını sürdüreceklerini kaydetti. Satranç takımına kavuşan Serhat Bağcı ise isteğine duyarsız kalmayan Yunusemre Belediyesi’ne teşekkür etti. 

    DEVAMINI OKU
  • Yunusemre Hüseyin’in İsteğine Kayıtsız Kalmadı

    Yunusemre Belediyesi, Muradiye Mahallesi’nde yaşayan 26 yaşındaki bedensel engelli gencin hayallerini gerçeğe çevirdi. Hüseyin İncike’nin, Manisa’yı gezme isteğine kayıtsız kalmayan Yunusemre Belediyesi, ailesiyle birlikte tarihi ve kültürel mekanlarını görme fırsatı sundu.  Yunusemre Belediyesi ilçede bulunan herkesin yardımına koşuyor.  Muradiye’de yaşayan bedensel engelli Hüseyin İncike (26), Halkla İlişkiler Müdürlüğü ekiplerine Manisa’nın tarihi ve kültürel yerlerini gezme isteğini iletti. Engelli vatandaşın isteğini geri çevirmeyen belediye, Hüseyin İncike, annesi ve yeğenlerine Manisa’nın tarihi ve kültürel mekanlarını görme fırsatı sundu. Hüseyin ve ailesinin mutluluğu görülmeye değerdi. Yunusemre Belediyesi’ne gösterdiği duyarlılıktan dolayı teşekkür eden Hüseyin İncike’nin annesi Seyhan İncike duygularını şu sözlerle aktardı: “60 yaşındayım, ikinci çocuğum Hüseyin bedensel engelli. Halkla İlişkiler Müdürlüğü ekiplerine oğlumun Manisa’nın tarihi yerlerini gezmek istediğini ilettim. Ekip, çocuğumun isteğini geri çevirmeyerek oğlumu Manisa’nın tarihi ve kültürel yerlerini dolaştırdı. Yunusemre Belediye Başkanımız Dr. Mehmet Çerçi’ye ve ekibine çok teşekkür ederiz. Allah razı olsun” 

    DEVAMINI OKU
  • 40 Bin Vatandaş Çağrı Merkezine Taleplerini İletti

    2017 yılında 40 bin 102 vatandaş, Yunusemre Belediyesi Çağrı Merkezini arayarak taleplerini bildirirken; iletilen taleplerin yüzde 90’ı sonuçlandırıldı. Amaçlarının vatandaşa en iyi hizmeti vermek olduğunu belirten Yunusemre Belediye Başkanı Dr. Mehmet Çerçi, “Vatandaşımızı dinliyor, onlar için çalışıyoruz” şeklinde konuştu. Sosyal Belediyecilik alanında yaptığı çalışmalar ile vatandaşının her zaman yanında olan Yunusemre Belediyesi, Halkla İlişkiler Müdürlüğü ve çağrı merkezi ile 7 gün 24 saat vatandaşlarının sesine kulak veriyor. Vatandaşlardan gelen talepleri ilgili müdürlüklere aktararak sorunların daha hızlı bir şekilde çözülmesini sağlayan Yunusemre Belediyesi Çağrı Merkezi, 444 62 09 numaralı telefonunu kesintisiz olarak 24 saat açık tutuyor. Vatandaşa daha kaliteli hizmet vermek için mesai harcayan Halkla İlişkiler Müdürlüğü ve çağrı merkezi ekipleri, vatandaşların taleplerini alıyor. 2017 yılı içerisinde müdürlüğe 12 bin 898 vatandaş başvururken; 2077 vatandaş da resmi web sitesi üzerinden ulaştı. Yunusemre Belediyesi, çağrı merkezini arayan 40 bin 104 vatandaşın taleplerinin yüzde 90’ına cevap verdi. “Önceliğimiz vatandaşımıza en iyi hizmeti vermek” diyen Yunusemre Belediye Başkanı Dr. Mehmet Çerçi, 2018 yılında da hizmet kalitesini yükseltmek için çalışmalarını sürdüreceklerini belirtti. Başkan Çerçi konuya ilişkin yaptığı açıklamada; “Hayata geçirdiğimiz dev projelerimizin yanı sıra ilçemizde yaşanan sorunlara kulak veriyoruz. Çağrı Merkezimiz aracılığı ile vatandaşımız bize zaman kavramı olmadan 7 gün 24 saat ulaşabiliyor. Şehrimizin geleceğini inşa ederken halkımızın taleplerini de can kulağı ile dinliyoruz. 2017 yılı içerisinde 40 bin 102 vatandaşımız çağrı merkezini arayarak taleplerini iletti. İletilen taleplerin yüzde 89.5’i sonuçlandırıldı. Yine 12 bin 898 vatandaşımız da müdürlüğümüzü ziyaret ederek taleplerini iletti. 2077 vatandaşımız da resmi web sitemiz üzerinden bizlere ulaştı” diye konuştu. 

    DEVAMINI OKU
  • Yunusemre’de Etkin ve Güler Yüzlü Hizmet

    İlçeye kazandırdığı hizmetler ile vatandaşların takdirini kazanan Yunusemre Belediyesi, sabah saatlerinde Halkla İlişkiler Müdürlüğü’ne taleplerini iletmeye gelen vatandaşlara  kahvaltı ikram ediyor. Yunusemre Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürlüğü, 444 62 09 numaralı Çağrı Merkezi, 0531 390 37 27 numaralı whastapp ihbar hattı, bilgi@yunusemre.bel.tr adresi üzerinden vatandaşların sıkıntı ve taleplerini alırken; Kentli servisine gelen talepleri de yüz yüze karşılıyor. Yunusemre Belediyesi’ne gelerek taleplerini bildiren vatandaşlara simit, peynir ve çay ikramında bulunuluyor. Çalışmaya ilişkin bilgi veren Yunusemre Belediye Başkan Yardımcısı Şule Uygur, amaçlarının vatandaşlara en iyi hizmeti vermek olduğunu dile getirdi. Uygur, konuya ilişkin yaptığı açıklamada “Yunusemre Belediyemizin Halkla İlişkiler Müdürlüğü’ne bağlı Kentli Servisi’nde vatandaşlarımız ile sürekli beraberiz. Burada bulunan arkadaşlarımız vatandaşlarımızdan gelen talepleri en doğru şekilde ilgili birimlere ileterek sonuçlanmasını sağlıyor. Çalışmalarımıza bir yenisini ekleyerek sabah saatlerinde çeşitli nedenlerle müdürlüğümüze başvuran vatandaşlarımıza simit, peynir ve çaydan oluşan kahvaltımızı ikram ediyoruz” dedi. ENGELLİ VATANDAŞLARIN ULAŞIMI SAĞLANIYOR Başkan Yardımcısı Uygur, belediyeye gelen engelli, hasta veya yaşlı olan vatandaşların da istedikleri yere ulaşımını sağladıklarını anlatarak şunları söyledi: “Zor durumda olan engelli yaşlı veya hasta olan  vatandaşlarımızı araçlarımız ile gitmek istedikleri yerlere bırakıyoruz. Yunusemre Belediye Başkanımız Dr. Mehmet Çerçi’nin talimatları ile bu çalışmalarımızı yapıyoruz. Bizler başkanımız ve ekibimiz ile beraber bir aileyiz” Belediyenin yaptığı hizmetlerde dolayı memnun olduklarını vurgulayan 73 yaşındaki Şerife Tirit ise duygularını şu sözlerle anlattı: “Belediyemize geldim. Personellerin güler yüzü ve iyi niyeti ile karşılaştım. Bu kadar ilgiden dolayı çok mutluyum. Emeği geçenlere çok teşekkür ediyorum.” 

    DEVAMINI OKU
  • Yunusemre Belediyesi 7/24 Hizmetinizde

    Yunusemre Belediyesi, Çağrı Merkezi ile 7 gün 24 saat hizmet verecek. Çağrı Merkezini ziyaret eden Yunusemre Belediye Başkanı Dr. Mehmet Çerçi, ziyaret esnasında gelen telefonları da yanıtladı. Başkan Çerçi’nin sesini duyan vatandaşlar önce şaşırdı sonrasında ise taleplerini sıraladı. Sosyal Belediyecilik alanında yaptığı çalışmalar ile vatandaşının her zaman yanında olan Yunusemre Belediyesi artık çağrı merkezi ile 7 gün 24 saat vatandaşlarının sesine kulak verecek. Vatandaşlardan gelen talepleri ilgili müdürlüklere aktararak sorunların daha hızlı bir şekilde çözülmesini sağlayan Yunusemre Belediyesi Çağrı Merkezi 444 62 09 numaralı telefonunu artık kesintisiz açık tutacak. TELEFONLARI BAŞKAN ÇERÇİ YANITLADI Çağrı Merkezi’ni ziyaret eden Belediye Başkanı Dr. Mehmet Çerçi, önce çalışanlarla sohbet etti. Ardından birimin yaptığı çalışmalar hakkında Halkla İlişkiler Müdürü Elif Binici’den bilgi aldı. Başkan Mehmet Çerçi ziyaret esnasında gelen çağrılara da yanıt verdi. Başkan Çerçi’nin sesini duyan vatandaşlar önce kısa bir şaşkınlık yaşasa da taleplerini iletmeyi ihmal etmedi. Daha önce talepleri alınan vatandaşları da arayarak memnuniyetlerini soran Başkan Çerçi belediyenin çalışmalarını değerlendirmelerini rica etti. ÇAĞRI MERKEZİ 24 SAAT HİZMET VERECEK Yunusemre ilçesi sınırları içerisinde yaşayan 220 bin kişiye en hızlı şekilde hizmet götürmeye çalıştıklarını belirten Yunusemre Belediye Başkanı Dr. Mehmet Çerçi,  Yunusemre Belediyesi Çağrı Merkezi’nin artık vatandaşlarına 7 gün 24 saat hizmet vererek sorunların hızlı bir şekilde çözülmesi için çalışacaklarını belirtti. Başkan Çerçi; “Sosyal belediyecilik alanında yaptığımız çalışmaların yanı sıra başlatmış olduğumuz toplu konut hamleleri ile şehrimizin geleceğini hazırlarken bir yandan da ilçemizde yaşanan sorunlara kulak veriyoruz. Çağrı Merkezimiz aracılığı ile vatandaşımız artık bize zaman kavramı olmadan 7 gün 24 saat ulaşabilecek. Şehrimizin geleceğini inşa ederken halkımızın taleplerini de can kulağı ile dinliyoruz” diye konuştu. 

    DEVAMINI OKU

Soru ve Görüşleriniz