40 Bin Vatandaş Çağrı Merkezine Taleplerini İletti

2017 yılında 40 bin 102 vatandaş, Yunusemre Belediyesi Çağrı Merkezini arayarak taleplerini bildirirken; iletilen taleplerin yüzde 90’ı sonuçlandırıldı. Amaçlarının vatandaşa en iyi hizmeti vermek olduğunu belirten Yunusemre Belediye Başkanı Dr. Mehmet Çerçi, “Vatandaşımızı dinliyor, onlar için çalışıyoruz” şeklinde konuştu.

Sosyal Belediyecilik alanında yaptığı çalışmalar ile vatandaşının her zaman yanında olan Yunusemre Belediyesi, Halkla İlişkiler Müdürlüğü ve çağrı merkezi ile 7 gün 24 saat vatandaşlarının sesine kulak veriyor. Vatandaşlardan gelen talepleri ilgili müdürlüklere aktararak sorunların daha hızlı bir şekilde çözülmesini sağlayan Yunusemre Belediyesi Çağrı Merkezi, 444 62 09 numaralı telefonunu kesintisiz olarak 24 saat açık tutuyor. Vatandaşa daha kaliteli hizmet vermek için mesai harcayan Halkla İlişkiler Müdürlüğü ve çağrı merkezi ekipleri, vatandaşların taleplerini alıyor. 2017 yılı içerisinde müdürlüğe 12 bin 898 vatandaş başvururken; 2077 vatandaş da resmi web sitesi üzerinden ulaştı. Yunusemre Belediyesi, çağrı merkezini arayan 40 bin 104 vatandaşın taleplerinin yüzde 90’ına cevap verdi.

“Önceliğimiz vatandaşımıza en iyi hizmeti vermek” diyen Yunusemre Belediye Başkanı Dr. Mehmet Çerçi, 2018 yılında da hizmet kalitesini yükseltmek için çalışmalarını sürdüreceklerini belirtti. Başkan Çerçi konuya ilişkin yaptığı açıklamada; “Hayata geçirdiğimiz dev projelerimizin yanı sıra ilçemizde yaşanan sorunlara kulak veriyoruz. Çağrı Merkezimiz aracılığı ile vatandaşımız bize zaman kavramı olmadan 7 gün 24 saat ulaşabiliyor. Şehrimizin geleceğini inşa ederken halkımızın taleplerini de can kulağı ile dinliyoruz. 2017 yılı içerisinde 40 bin 102 vatandaşımız çağrı merkezini arayarak taleplerini iletti. İletilen taleplerin yüzde 89.5’i sonuçlandırıldı. Yine 12 bin 898 vatandaşımız da müdürlüğümüzü ziyaret ederek taleplerini iletti. 2077 vatandaşımız da resmi web sitemiz üzerinden bizlere ulaştı” diye konuştu. 

Soru ve Görüşleriniz